költöztető teherautónk
A servitius költöztetés elismerése.

Költöztetés, tehertaxi - nem csak Budapesten!

Költöztetés Másképpen, Jó Úton Járunk!Költöztetés Budapesten!

Költöztetés, tehertaxi - nem csak Budapesten!

Költöztetés Másképpen, Jó Úton Járunk!Költöztetés Budapesten!

Általános Szerződési Feltételek

"Törekednünk kell arra, hogy azt adjuk, amit kapni szeretnénk"

Ezúton tájékoztatjuk Kedves Ügyfeleinket cégünk szerződési feltételeiről, egyszerűen, közérthetően, apró betűs részek nélkül.

Az Aszf-ünk megírásánál figyelembe vesszük a jogot, de ennél is fontosabb szempont, hogy mit tartunk becsületesnek Ügyfeleinkkel és Munkatársainkkal szemben, ebből az következik, hogy Aszf - ünk védi a mi jogainkat, de ugyanannyira az Önét is, győződjön meg róla:

Mindenki elfér az Ernyőnk alatt. Servitius költöztetés ASZF
Mindenki elfér az Ernyőnk alatt


Rögtön két jó hír!
1: Az írásos ajánlatokban szereplő esetleges elírásokért vállaljuk a felelősséget extrém esetben is. Például, kiszámoljuk Önnek, hogy mennyi a kilométer díj A és B pont között, de egy nullát lehagyva nem 40.000 ezret írunk, hanem 4.000- ret, akkor ezt fogjuk elszámolni.

2: A honlapunkon feltüntetett díjtételeken felül soha nem számolunk fel más költséget, ha ez megtörténne a költöztetés teljes díját elengedjük. Tehát nem lehet más díjtétel, és nem lehet magasabb díjtétel.

Soroljuk fel, hogy milyen díjak léphetnek fel:

- kiszállási díj CSAK 1.200 Ft(vasárnap és ünnepnapokon a kiszállási díj 5.000 ft).
- budapesti költöztetésnél a hirdetett percdíj.
- vidéki költöztetésnél a kilométer díj és a rakodás alatt a percdíj.
- csomagolásnál a csomagolóanyagok díja.
- lomtalanításnál az előre meghatározott felár.
- nehéz tárgy szállításnál az előre meghatározott felár ( zongora, pianínó .. stb... ).
- parkolási és behajtási díjak.

* Munkatársaink minden megbízást benyugtáznak, a számlát teljesítést követő legkésőbb ötödik munkanapon megküldjük e-számla formában.

Megrendelés menete:

A megrendelést minden esetben érdemes írásban megküldeni felénk, amit mi rövid idő alatt visszaigazolunk. Megrendelőnket az alábbi linkre kattintva töltheti be: http://www.koltoztetes-szallitas-s-transport.hu/megrendelo/

A beérkezett megrendeléseket 24 órán belül visszaigazoljuk, amennyiben nem kap visszaigazolást kérem ne tekintse befogadottnak a megrendelést, hanem kérdezzen rá Ügyfélszolgálatunknál a késlekedés okára.

Kérem vegye figyelembe, hogy írásos megrendelés nélkül, illetve visszaigazolás nélkül utólagos panaszt nem áll módunkban befogadni. Becsületes ez? Véleményünk szerint igen, hiszen csak arra buzdítjuk az Ügyfeleinket, hogy kérjenek visszaigazolást, amivel természetesen számon kérhetővé is vállunk, ugyanakkor minket is véd esetlegesen igazságtalan felvetésekkel szemben ( pl.: "Én telefonon szerdára rendeltem egy költözést 8:00 órára, de még nincsenek itt")

Konkrét történet: Gyakran előfordul, hogy felhív minket olyan cserbenhagyott Ügyfél, aki telefonon adta le a megrendelést egy cégnél. Miután nem érkeznek meg a költöztetők elkezdi visszakeresni, hogy vajon melyik cégnél rendelte - érdemes ezt felírni -, és mivel nálunk is érdeklődött, felhív minket, hogy hol vagyunk.. Végül az szokott kiderülni, hogy nem is minket választott..

Amennyiben írásos megrendelést adott le és például csuszásba kerülünk számos védelmet adunk ( lásd majd lejjebb).

Természetesen a szakmánk megköveteli a rugalmasságot, gyakran napon belül kell megoldanunk egy költöztetést, és már nincs idő a levélváltásra. Utóbbi esetben befogadjuk telefonon a megrendelést, de utólagos panaszt valóban nem tudunk befogadni.

Biztonság:

"Aki azt ígéri, hogy semmi baj nem történhet, csak azt bizonyítja, hogy vele biztos nem, mert Ő nem fog felelősséget vállalni"

A ránk bízott értékekre több fajta biztosítást is adunk.

1: A rakodás alatt esetlegesen bekövetkezett károkért felelősséget vállalunk. A felelősségvállalás készfizető garanciában mutatkozik meg. A felelősségvállalás mértéke maximum a megbízási díj tízszerese ( törvényi előírás szerint csak a megbízási díj erejéig kell helyt állnunk, ezt növeljük mi tízszeresre). például a költöztetés díja 50.000 forint, akkor a rakodás alatt maximum 500.000 forintig készfizető garanciát vállalunk. Statisztika, sok ezer elvégzett költöztetés, szemben néhány káresemény, de gondoljon bele, ha Ön kerül a “néhány” - ba és a megbízott cégnek nincs garanciavállalása…?

2: Az út alatt bekövetkezett károkért, pl.: felborul a teherautó biztosítással - árukár felelősségbiztosítás - rendelkezünk, megbízásonként 2.500.000 forintig, Önnek nem kell kivárnia a biztosítási eljárás hosszú folyamatát, tőkeerős cégként egyesség után megegyezzünk Önnel és megelőlegezzük az összeget. Statisztika, sok ezer elvégzett költöztetés, szemben egy olyan esetünk volt amikor menet közben -rakományban keletkezett tűzkár - kár keletkezett a rakományban, bár vitatható lett volna a felelősség, mi kártérítést fizettünk. Gondoljon bele, ha Ön az az egy és a megbízott cégnek nincs garanciavállalása…?

Egy konkrét kárrendezés menete:
Tegyük fel, munkatársaink rakodás közben balesetet szenvednek és eltörik egy szék. Amennyiben nem megállapítható, hogy a brigádból ki a felelős a Csapat brigádvezetője a felelősségvállaló ( természetesen a nagyobb felelősség a nagyobb fizetésben is megmutatkozik).

A: Megegyezik a kártérítés összegéről, amit levon a költöztetés díjából, ha a költöztetés díjánál nagyobb összegről lenne szó, akkor a jegyzőkönyv alapján a cég egy megadott számlaszámra átutalja 15 napon belül az egyesség szerinti összeget.

B: Munkatársunk miután elismerte, hogy hibáztak jegyzőkönyvet vesz fel a káreseményről. A javításra 14 munkanapunk van - példánál maradva pótolni egy azonos, vagy Önnek elfogadható székkel a töröttet, vagy helyrehozatni az eredetit - amennyiben ez 14 napig nem sikerül, anyagi kártérítésben egyezünk ki, amit a 15 napon átutalunk egy megadott számlaszámra.

Amennyiben vitatható, hogy a hiba miért következett be, természetesen nem várjuk el a Csapatvezetőnktől, hogy magára vállalja a következményeket, de az Ön kérésére ebben az esetben is jegyzőkönyvet vesz fel a munkatársunk. Ugyanakkor utóbbi esetben nem a "hibámat elismerem", hanem a "hibát vitatom" rubrika lesz bejelölve. Utóbbi esetben vállaljuk, hogy a költöztetést követő legközelebbi szerdán egy szakemberünk kimegy Önökhöz és megvizsgálja a helyszínen, egyeztet, megegyezésre törekszik.
Természetesen a jegyzőkönyv birtokában - amennyiben nem tudunk egyetérteni - még tud panasszal fordulni a megfelelő hatóságokhoz is, fogyasztóvédelemhez.

A fentiekhez néhány megjegyzés:
Nem dolgozhat olyan ember nálunk, aki elkívánja "sumákolni" a hibáját, ha ez egyértelművé válik megválunk a munkatársunktól. Ugyanakkor nagyon becsüljük a velünk dolgozó becsületes embereket, büszkék vagyunk költöztető szakembereinkre, és minden esetben kiállunk mellettük. Tehát ha egy munkatársunk becsületesen jelzi, belátja a hibáját - ahogy mondani szokták csak az nem hibázik, aki nem dolgozik.. - azok mellett a végleteik kiállunk.

Ez a becsületes Ügyfeleink érdeke is, hiszen csakis így maradhatnak nálunk igazságérzettel, tisztességgel rendelkező Emberek. Tehát a hiba után törekszünk arra, hogy Ön kár térítve legyen, de az esetlegesen igazságtalan igényekkel szemben fellépünk. Összegezve hiába lenne a cégnek egyszerűbb rálegyintenie a helyzetre - és mivel úgyis a munkatársunk fizetéséből vonjuk - venni egy nagy képernyős új tévét a régi képcsöves helyett.. stb., ezt nem tehetjük meg, tehát az arányosság alapvetés.

Eszmei értéket nem tudunk kártéríteni, csak a tárgy tényleges piaci értékét ( példánál maradva összetört egy szék, amit a vaterán 5.000 ft. , de az Ügyfelünk azt állítja, hogy számára az eszmei értéke 100.000 ezer forint, amit megértünk, de a pótlásra 5.000 forintot tudunk adni).

Veszélyes hulladékot, gyúlékony anyagot nem szállítunk, az ebből származó raktártűzért, a keletkező károkért felelősséget vállalni nem tudunk, sőt előfordulhat, hogy a cégünket ért kárért térítést követelünk.

Fontos információ még, hogy a szállító cégek nem tudnak felelősséget vállalni a következő hibákért:
- Műszaki cikket szállítunk, pl.: hűtő, mosógép, televízió, amit nem ejtünk le ( tehát nem keletkezik külsérelmi nyom), de utólag a műszaki cikk nem működik, vagy hibásan működik.

Ez becsületes?
Szerintünk igen, hiszen egy megfelelő állapotú gépnek el kell viselnie a szállítás megpróbáltatásait ( természetesen rögzítjük, és védjük őket az út alatt).

- Csomagot szállítunk, amit nem ejtünk le ( tehát nem keletkezik külsérelmi nyom), de kicsomagoláskor a benne lévő pl.: váza összetört.

Becsületes ez?
Szerintünk igen, hiszen a csomagot úgy kell előkészíteni - bélelni -, hogy a benne lévő tárgy kibírja a szállítás viszontagságait. Kivétel, ha a csomagolást is mi végeztük, és ott vagyunk a kicsomagolásnál is, szakembereink csomagolási tudásában bízunk, az így keletkezett károkért is felelősséget vállalunk.

Ebben a témakörben még fontos kiemelnünk, hogy utólagosan panaszt nem tudunk befogadni, tehát jegyzőkönyv hiányában nem tudjuk a kárt megtéríteni.

Nem tudjuk garantálni, hogy a kényesebb szövet borítású bútordarabok nem koszolódnak munka közben, ha nem kapnak megfelelő védelmet. ( Legjobb a zsugorfóliázás, de matracoknál például megfelelő lehet az is, ha mosható gumis lepedőt tesznek rá.) Megrendeléskor kérheti ezen bútorok csomagolását is, ha mi visszük az anyagot annak díja: 2.500 forint / tekercs.

Itt hívjuk fel a figyelmet arra, hogy utólag az elszámolással vagy a munka minőségével kapcsolatban panasztát nem tudjuk rekonstruálni, így azokat automatikusan elutasítjuk.

Becsületes ez?
Szerintünk igen, hiszen nagyon nehéz helyzet az, amikor egy Ügyfelünk pl.: egy héttel a költöztetés után jelentkezik egy feltételezett károkozás miatt. Megfordítva ez olyan mintha mi jelentkeznénk, hogy úgy gondoljuk, hogy nem is fizetett ki minket..

Szánjon időt arra, hogy fizetés előtt átnézze a tárgyait, mi ki szeretnénk fizetni a jogos kárigényét, segítsen ebben nekünk, köszönjük.

A fentiek ellenére minden megjegyzését, panaszát szívesen fogadjuk, megválaszolunk rá 15 munkanapon belül ( tehát nem harminc napon belül). Azok a panaszok, amik nem jogosak az Ügyvezetőnk elé kerülnek, és esetlegesen méltányossági eljárásban részesülhet. Minden eset egyedi, a lényeg, hogy emberek maradjunk, és becsüljük egymást.

Lemondás:

Mindenkinek az életében történhet olyan nem kívánt, vagy csak váratlan esemény, ami indokolttá teszi az elállást, cégünk képes ezeket veszteségként kezelni az Ügyfelünk megterhelése nélkül is.Tehát mi nem fogunk elállási díjat kikötni még az utolsó pillanatban sem. Cserébe csak annyit kérünk, hogy amint szembesül a helyzettel legyen szíves jelezni nekünk, hogy mihamarább új megrendelést tudjunk fogadni, ne érje cégünket, Csapatainkat kár.

Ezzel kapcsolatban szeretnénk kiemelni, hogy a megadott érkezési intervallumban a kötelezően megadott telefonszámon keressük meg Ügyfeleinket, kérjük, hogy legyen elérhető. Amennyiben a megadott intevallumban nem elérhető nem tudjuk kiküldeni a munkatársainkat a címre, kaputelefont nem használunk.

.. és mi van velünk?
Mi garantáltan nem lépünk vissza a megbízás teljesítésétől, akkor sem ha nehéz körülményeket teremt egy kialakult helyzet. Elég jól szervezett és megfelelő létszámmal rendelkező cég vagyunk ahhoz, hogy szembenézzünk a feladattal.

Természetesen a környezet teremthet olyan körülményeket, amik mindkét fél számára indokolttá tehetik az elállást ( pl.: járhatatlan utak hófúvás miatt stb...).

Ugyanakkor bizonyos feladatok elvégzését a helyszínen elutasíthatjuk. Például, ha nem jelezte az Ügyfelünk a megrendelésnél, hogy nehéz tárgyat is kell szállítanunk ( például pianínó, páncélszekrény ..stb.)
Nem jelezte, hogy ablakon / erkélyen keresztül kell leereszteni tárgyakat. A rakodási körülmények a baleseti kockázatok miatt elviselhetetlen ( például.: padlásra rohadt falépcső vezet, bokáig érő sárban kell járni, olajjal szennyezett lépcső stb.. ).
A Csapatvezető felelős a saját és a Csapatának tagjainak biztonságáért.
A Csapatvezetők szakemberek, akiknek a döntését az Ügyfél és a központ közötti beszélgetés nem írhatja felül, köszönjük megértését. Természetesen speciális feladatokat is elvégzünk előzetes egyeztetést, terepbejárást követően.

.. és mi van a késéssel?
Fuvarozó cégünk mindent megtesz azért, hogy időben megkezdje a vállalt megbízás kivitelezését. Reggel szinte minden esetben pontosak vagyunk. Délutáni címeknél is ritka, hogy komolyabb csúszásba kerülünk az eredeti időponthoz képest. A szakmánkban vannak olyan fellépő problémák, amiket legjobb szándékkal sem tudunk elkerülni, sokan nem beszélnek erről, de ez csak azt jelenti, hogy nem is kezelik az így fellépő problémákat, mi szembenézünk velük, garanciákat adunk.

A késés egyik oka az lehet, hogy a kiosztott tehergépjármű vezetője műszaki hibát jelez, modern teherautókkal dolgozunk, de utóbbit minden igyekezet ellenére sem lehet kizárni. A másik fellépő probléma a városban kialakuló dugó.

Végezetül az is előfordul, hogy az Önhöz kiérkező munkatársak, az előző címükön más rakodási körülményekkel találkoznak, mint amit a Kedves Ügyfél előre jelzett, sokszor Önhibájukon kívül találjuk magunkat nehéz körülmények között. Konkrét példát említve, jelentősen megnöveli a rakodási időt, ha elromlik a lift és a felrakodás a tizedik emeletre történik.. Természetesen nem tudjuk, akarjuk az Ügyfelünket cserbenhagyni, nem pakolunk ki a lépcsőházba és hajtunk tovább, abban is biztos lehet, hogy ezt Önnel sem tesszük meg.

Az viszont természetes elvárása egy Ügyfélnek, hogy a fenti okokból adódó csúszásokról időben tájékoztassák, ez az ami másoknál gyakran nem történik meg,kinyomják a telefont, ha látják, hogy ki a hívó fél. Sok cserbenhagyott Ügyfélnek végezzük el végül mi a megbízást.

Nálunk ez nem történhet meg, erre a következő garanciákat adjuk:

Legkésőbb az eredetileg ígért érkezés időpontjában központunk felveszi Önnel a kapcsolatot, amennyiben valamilyen oknál fogva késésre lehet számítani.

Folyamatosan informáljuk, vázoljuk a késés okát, és becslést adunk annak mértékéről. Ha ez nem történik meg a megbízás díjából 50% KEDVEZMÉNYT ADUNK!

Közben mi folyik a háttérben? Biztosíthatjuk, hogy mindent megteszünk azért, hogy a leggyorsabban orvosoljuk a kialakult helyzetet. Keressük a legközelebb felszabaduló teherautónkat, akár plusz létszámot rendelünk ki az előző címre, dolgozunk!

Amennyiben nem tudjuk 5 órán belül kiküldeni a tervezett, vagy a mentesítő brigádot megint csak 50% kedvezménnyel végezzük el a megbízást!

Amennyiben 5 óránál tovább tartana megoldani a kialakult helyzetet, és az Ügyfelünk úgy dönt, ezt nem tudja megvárni, lemondja a megbízást, mi egy megadott számlaszámra 10.000 forint kártérítést fizetünk meg, az eseményt követő 5 munkanapon belül. Természetesen az esetlegesen megfizetett előlegeket is visszatérítjük! Nem hagyjuk cserben!

Pihenés munka közben?

Megint csak egy kényes téma, amit sokan nem érintenek.

Egy tehertaxinál, vagy kisebb albérleti költözésnél természetesen folyamatosan végzik a munkatársaink a feladatot. Teljes háztartás költöztetésénél már biztosítani kell számukra természetesen pihenést, ha ez nem történne meg, akkor a teljesítmény is csökkenne a regenerálódás hiánya miatt, így megint többet veszítene mindkét fél, mint nyerne. Ezt úgy oldjuk meg, hogy két óránként 10 perc pihenőt engedélyezünk Csapattagjainknak. Ezalatt dohányozhatnak is, de csak félrelépve a teherautótól.

Természetesen elengedhetetlen, hogy egy egész napos munkavégzés alatt ebédszünetet tartsanak a munkatársaink,az ebédszünet alatt a díjunkat nem számoljuk, de nem tudunk attól eltekinteni ( mondjuk azt kéri az Ügyfelünk, hogy mivel sietnie kell ne tartsanak ebédszünetet). Természetesen a legtöbb ember számára a fentiek evidensek, alapvetően emberiességi kérdés, de sokféle személyiséggel találkozunk munkánkból adódóan, így rögzítettük ezt is.

Egyéb fontos információk
Munkatársaink nem szállíthatnak embert, vagy állatot a platón semmilyen körülmények között, hiszen a platón baleset esetén fokozott veszélyhelyzet áll elő.

Kérjük higgye el, Csapattagjaink mindent megtesznek azért, hogy a határokon belül a legközelebb tudjanak parkolni, hiszen messziről hordani az ingóságokat a szakmánk egyik legnehezebb feladata. Munkatársaink nem követhetek el a parkolási viszonyok miatt szabálytalanságot, illetve a felelősség Őket terheli a szabálysértésből eredő bírságokért. A törvényeket nem mi írjuk, így kérjük azok betartását ne a készségesség hiányának tekintse. Ugyanakkor kisebb fokú szabálysértést vállalhatunk ( pl.: szabálytalan helyen, de nem közlekedés biztonságot veszélyeztető helyen parkolás), abban az esetben, ha nyilatkozik arról, hogy az esetleges bírságot a helyszínen kifizeti.

Csapattagjaink feladata eldönteni, hogy milyen talajra tud ráállni egy teherautónk - például nem fog- e besüllyedni a teherautó a megázott földbe - , kérjük fogadja el ilyen jellegű döntéseiket.

Ön gyorsíthatja a munkát azzal, hogy a platóig például elvisz dobozokat, de balesetvédelmi és minőségbiztosítási okokból a platóra nem léphet fel, köszönjük a megértését.

Munkatársunk nem emelhet fel tárgyakat Önnel, vagy az Ön segítőjével, vagyis például nem vihetnek együtt bútorokat, ez fokozott balesetvédelmi szabályunk, köszönjük megértését.

Végezetül egy kérésünk is lenne, illetve egy ígéretünk Ön felé.
Mi akik ezt a céget vezetjük, mindent megteszünk azért, hogy elégedett legyen, esetleges panaszait orvosoljuk,kéréseit teljesítsük, forduljon hozzánk bizalommal.

Tudjuk, hogy egy költöztetés feszült helyzetet teremt, sokszor nem is örömteli esemény vezet egy- egy megrendeléshez - válás, szakítás, kényszerű helyzetek - diszkréciónkra mindig számíthat. A az emberek többsége ritkán költözik, vannak olyan Ügyfeleink, akik még soha nem költöztek, mi azonban naponta végezzük el a költöztetéseket az ország minden pontján, tapasztaljuk, hogy még az örömteli költöztetések - nagyobba, szebbe költözik a kedves Ügyfelünk- sok feszültséggel jár. Sokan nem is gondolnak bele, hogy milyen sok munka mindent becsomagolni, előkészülni. Így mire a munkatársaink kiérnek, már nagyon feszültek.



Mi lenne a kérésünk?

Mi Szakmát csinálunk a költöztetésből, segítsen ebben minket. Becsülje Csapattagjainkat, ahogy Ők megbecsülik Önt, fogadja őket nyitott szívvel, segíteni fognak, napi rutin az ami Önnek esetleg már megoldhatatlan feladatnak tűnik. Adjon bizalmat nekik az első órában és megfogja látni értünk a szakmánkhoz. Munkatársaink nem "melósok", hanem költöztető szakemberek, akiknek meg kell felelni sok kihívásnak: jól kell kommunikálniuk Önnel, értelmesnek és ügyesnek kell lenniük, nem utolsósorban kitartónak, szívósnak.

Jár nekik néhány elismerő szó, ahogy Önnek is a munkája során, így teszünk hozzá ahhoz mindnyájan ahhoz, hogy kicsit emberibb legyen a világ,ez a sikerünk titka!

Olvassa el néhány VALÓDI köszönőlevelünket:
http://www.koltoztetes-szallitas-s-transport.hu/elismereseink

Nézze meg pár fogyasztóvédelmi villámmesénket:
http://www.koltoztetes-szallitas-s-transport.hu/fogyasztovedelmi-villammese

Tanácsaink költöztetéshez:
http://www.koltoztetes-szallitas-s-transport.hu/tanacsok

Jó úton járunk!


Ha megosztaná véleményét az ASZF-ünkkel kapcsolatban, kérjen INGYENES visszahívást!

Költözés, miért mi? Valós érvek, olvassa el!

Költöztetés plusz belföldi költöztetés, szállítás, tehertaxi percalapon könnyen számítható költséggel

07:00 - 16:30 06/30 700 4007

07:00 - 16:30 06/1 700 4077


Önnek nem a költöztetés a szakmája, nincs meglepő kérdés, bizalommal forduljon hozzánk! Készséges munkatársaink nem a levegőbe beszélnek, valós szakmai tapasztalattal kerülhetnek költöztető csapatunk ügyfélszolgálatába.

Ügyfélszolgálatunk 07:00 - 16:30 órában elérhető!


Servitius költöztetés QR-kód


* 6 órán belül választ kap!

Tudta?



Tudta, hogy a Servitius Group a
Heim Pál Gyermekkorház Fejlesztéséért Alapítvány kiemelt támogatója?

Természetesen ne ezért bízzon meg minket, hanem azért mert minőséget adunk kedvező díjszabással.

Ez már csak hab a tortán.

A Servitius Group a Heim Pál Gyermekkorház Fejlesztéséért Alapítvány kiemelt támogatója

Dr.Kemény Dénes köszönőlevele:



 Dr.Kemény Dénes - Magyar Vízilabda Szövetség elnőkének köszönőlevele