Tehertaxi Budapest | Áraink

TEHERTAXIT KERES? JÓ HELYEN JÁR!

s-logo

Költöztetés Toyota teherautó

Tehertaxi Budapest! Non-stop, Akár Azonnal is!

Mit is takar a tehertaxi szolgáltatás? Egy professzionális tehertaxi szolgáltató gyorsan szakszerűen reagál arra, ha Ön vásárol – remélhetőleg olcsón – egy áruházban (például IKEA ), szaküzletben, magánszemélytől – egy, vagy néhány tételt, amit haza szeretne szállíttatni – szekrénysor, hűtőgép, építőanyag, páncélszekrény.. hosszan sorolhatnánk-. Ide soroljuk az albérleti költöztetéseket is, amikor elsősorban a csomagjait, maximum néhány bútorát szeretné szállítani tehertaxival. Budapesten akár órákon belül kiállunk, ami a mi szakmánkban nagyon gyors reagálásnak számít. Erre van szüksége? Ha Ha nincs ideje áttekinteni a díjazásunkat, hívja bátran most Szakértőnket, aki bármilyen kérdésre szívesen válaszol, tájékoztatja díjainkról: 06307004007

Mobil hívás azonnal

 

Lefelé görgetve  olvashat tisztességes díjazási rendszerünkről, de kalkulátorral ki is számolhatja a tehertaxi szolgáltatás díját. 

LÁSSUK A LÉNYEGET, DÍJAZÁSUNK:

 

JÓ HÍRÜNK VAN, TEHERTAXI BUDAPEST MINDEN KERÜLETÉBEN PERCALAPON!

Az egyik legvilágosabb számítási módszer a piacon.

Percdíjak tehertaxi esetén:

Teherautó és két rakodó Szakember csak – 215 Ft/perc (12.900 óránként) + egyszeri kiállási díj.
Teherautó és három rakodó Szakember csak – 230 Ft/perc (13.800 óránként) + egyszeri kiállási díj.

Például egy 1 óra 5 perces tehertaxi szolgáltatásért nálunk nem két órát kell kifizetnie, hanem 65 perc x 215 forintot (két rakodóval számolva) + kiállási díj egy munkaóra, tehát két fős Csapatnál 12.900 forint, három fős Csapatnál 12.900 forint.

Tehát ha egy feladatot egy órán belül teljesítünk két fővel, akkor a fizetendő végösszeg: 26.875 forint, az árú épségéére valós garanciát vállalunk. 

Más költség NINCS!

Mit kapok még?

– Fuvarozó szakemberek által irányított és végrehajtott tehertaxi szolgáltatás.
– Magas minőség, de alacsony árak, hogy csináljuk? Rengeteg megbízást teljesítünk, nem egy-egy megbízásból keressük meg a „kenyerünket”.
– Bátran érdeklődhet hétvégén is, – mintha csak egy személy taxit hívna
07:00 - 17:00 óráig, elismert ügyfélszolgálatunkat Önökért tartjuk fent!

Kapcsolat 0-24

– Nagy kapacitással rendelkezünk, akár egy órán belül megkezdjük a munkát a megadott címen!
– Nem változtatunk a honlapon feltüntetett árakon sem a rendeléskor, sem a helyszínen.

Híresek vagyunk az etikánkról, rugalmasságunkról. Munkatársaink válogatott emberek, egy igaz csapatot alkotunk együtt, Önért! JÓ ÚTON JÁRUNK!

Budapest közigazgatási területén belüli költöztetés, bútorszállítás, tehertaxi esetén a percdíj minden felmerülő költséget fedez, tehát:

Kilométer díj: NINCS!
Kiállási díj: 1 MUNKAÓRA. 
Emelet díj: NINCS!
Hétvégi díj: NINCS!
Éjszakai díj: NINCS!
Csomagolás – Bútorszerelési felár: NINCS!

A honlapunk tartalma mindig aktuális, minden szava számon kérhető szállító Csapatunkon!

PERCDÍJ –SZÁMON KÉRHETŐSÉG – TISZTESSÉG –ILYEN EGYSZERŰ!

Szeretne biztos lenni benne, hogy jól értette budapesti számítási módszerünket?

Ellenőrizze le kalkulátorunkban: 

1: Üsse be a kalkulátorba, hogy a Budapesten történő költöztetése Ön szerint ténylegesen mennyi időt vesz igénybe ( pl.: 130 perc)
2: A kalkulátor jobb oldalán pipálja be, hogy hány fő rakodót szeretne kérni.
3: Kattintson a számol „gombra”.

Servitius nyíl

Tehertaxi Kalkulátor
Tehertaxi, bútorszállítás





Teherautót és két rakodót szeretnék.

Teherautót és két rakodót szeretnék.

Teherautót és három rakodót szeretnék.

Teherautót és három rakodót szeretnék.

Plusz költségként merülhet még fel az esetleges parkolási, eseti behajtási díjak továbbhárítása.

Ha szeretne több információt kapni a megbízható, korrekt költöztetésről… hogy ne váljon valóra rémálma: Fogyasztóvédelmi-villámmese

TÖBBET SZERETNE MEGTUDNI CÉGÜNKRŐL? KLIKK IDE: Főoldal

Százával kapunk köszönőleveleket, főleg olyan ügyfelektől, akiknek már van összehasonlítási alapjuk, kedvelnek minket!

„Kedves István! Kedves Servitius Transport Csapat! Ezúton szeretnénk megköszönni a gyors, pontos és lelkiismeretes munkát. Gyöngyszem az Önök csapata eben a mai világban, mert igazán azt éreztük, fontosak vagyunk Önöknek még ezzel a kis tehertaxi megbízással is, bátran ajánlom Önöket Budapesten, azt nem tudom, hogy vidéken is szolgáltatnak-e. Szívből fogom ajánlani Önöket mindenkinek! Szeretettel üdvözli Önöket, Csillag Éva és Szarka Péter”

Köszönőleveleink valódiságát a Web-kontroll ellenőrzi, valódiak, megdolgoztunk értük!

További köszönőlevelekért KLIKK IDE: Köszönőlevelek

További kérdései vannak?

Keressen minket bizalommal!

Tehertaxi(non-stop), költöztetés, éjjel-nappal hívható számaink:

06 / 30 700 4007 vagy: 06/1 700 40 77
E-mail: info@s-transport.hu

Tehertaxi témával kapcsolatban nemrég tallózott cikk, ahol említést tesznek rólunk.

Hogyan nem lesz egy árva fotel elszállításából rémálom?

Csak egyetlen bútordarab (például fotel) elszállítását szeretné megoldani?

Nos, talán úgy gondolja, hogy ez nem nagy kívánság, a valóságban azonban könnyen falakba ütközhet. Miért is mondjuk ezt?

Nos, ha felhívja valamelyik költöztető céget, akkor azt a választ kaphatja, hogy egy darab tárgyra nem vállalnak fuvarozást. Ennek több oka is lehet, például a cég tele van megrendeléssel és ilyenkor értelemszerűen nem azt fogják teljesíteni, ahol egy darab fotelt kell elvinniük, mikor a másik helyen egy egész iroda vagy háztartás vár költöztetésre jóval több pénzért.

Egy másik gyakori ok, hogy a cégnek nincs tehertaxi szolgáltatása.

A tehertaxi lényegében ugyanaz, mint a hagyományos értelemben vett taxi, csak nem emberek, hanem egy-két tárgy, bútordarab kerül elszállításra.

Mivel ez esetben nincs szükség extra férőhelyre a fuvarozáshoz, ezért a több tonnás teherautók helyett a kisebb – de nagy rakterű -gépjárművek vannak “befogva” a munkára. Vannak azonban költöztető cégek, akiknek a járműparkjukban nincsenek kisebb kapacitású autók, egészen egyszerűen azért, mert az egy darabos fotelszállítás nem igazán jövedelmező biznisz.

Tegyük fel, hogy mégiscsak talál olyan költöztető céget, ahol vállalják a fotel szállítását. Hogyan lehet az egészből mégis rémálom?

1. Már a telefonbeszélgetés sem jó élmény.

A megadott elérhetőségen felhívja az céget abban a reményben, hogy segítőkész, udvarias és közlékeny lesz az illető a vonal másik végén. Ezzel szemben mégsem ez történik. A kérdéseire csak fél válaszokat kap, nem tanúskodnak valódi szakértelemről. A tájékoztatás bőven hagy kivetnivalót maga után, talán még az is megfordul a fejében, hogy biztos egy hozzáértővel beszél-e? Egy másik lehetséges alternatíva, hogy egyenesen udvariatlan, türelmetlen az „ügyintéző” és alig várja, hogy végre letehesse a telefont, hiszen csak egy fotelről van szó…

2. Már 3-at üt az óra, mégsem jönnek.

Ha a kezdeti nehézségek ellenére mégis sikerül leegyeztetni az áruszállítás részleteit, akkor reményei szerint a költöztetők a megbeszélt időpontban érkeznek majd. Ehhez képest csak vár, vár, vár, közben pedig lesi az ablakból, hogy mikor érnek már oda. Elvégre nem akar még órákon keresztül készenlétben állni, van annál jobb dolga is.

3. Csak-csak megérkeznek – egy tragaccsal.

30-40 perc késéssel azért csak megérkezik egy autó a ház elé. “De hát ez egy lepukkant kisteherautó, nem lehet, hogy ők lesznek a költöztetők!” – fut át a gondolat a fejében, de aztán látja, hogy két megtermett ember száll ki az autóból és egyenesen a bejárati ajtaja felé tartanak. Realizálja, hogy bizony ők a költöztető cég munkatársai, de akkor már mindegy, csak szeretne túllenni ezen az egészen.

4. Nem is mutatkoznak be, már nekiállnak pakolni.

“Hol van a bútor, amit el kell vinni?” – hangzik az első mondat. Nem is mutatkoznak be és talán még a köszönés is csak félvállról történik. Nem mintha hosszas beszélgetésbe szeretne kezdeni velük, de azért mégiscsak örülne neki, ha az emberek, akiket beenged a házába, elmondják, kik ők, honnan jöttek, mi fog történni és közben megnyugtatják, hogy minden rendben lesz az fotel elszállítása során.

5. Olyanok, mint elefántok a porcelánboltban.

Miután elmondja nekik, hogy melyik helyiségben van a fotel, a költöztetők máris indulnak, hogy felkapják és elvigyék. Igen ám, de közben nem figyelnek arra, hogy hova lépnek, összetapossák a szőnyeget, nekimennek a bútoroknak és a figyelmetlenségük miatt talán még a fotel is kicsúszik a kezeik közül, ami egyenesen a padlón vagy a csempén landol. Akkor aztán csak reménykedik benne, hogy a járólap épségben megússza az incidenst.

6. Megígérték, mégsem segítenek levinni.

Ha emeletes házban, társasházban, esetleg panelban lakik, akkor a fotelt le kell vinni egészen a földszintig. Talán a nem túl kellemes telefonbeszélgetés alkalmával leegyeztette az ügyintézővel, hogy ehhez is szüksége van segítségre, ennek ellenére a költöztetők mit sem tudnak az egészről. Esetleg nekiállnak alkudozni is, hogy persze leviszik a fotelt, de az akkor úgy drágább lesz.

7. Kiderül, mégis gond, hogy csak a fotelt kell elszállítani.

Megeshet, hogy a kapcsolatfelvételkor az ügyintéző nem érti meg a kérést és csak a helyszínen derül ki, mégiscsak gond az egy darabos fotelszállítás. Ekkor meglehetősen kellemetlen helyzetben találhatja magát, főleg, ha a költöztetők már vagy fél órája a házánál vannak, a bútort meg már levitték és feltették a platóra. Ilyenkor felmerül a kérdés, hogy akkor most milyen árat számoljanak fel? Elvégre ők egy nagyobb meló miatt jöttek, nem pedig egy árva fotel fuvarért.

8. Érdekes módon az ár duplájára nő a végén.

Addig-addig megy az egyezkedés, míg a végén kiderül, hogy majdnem a dupla árat kell kifizetnie, mint amennyit előzőleg lefixáltak. Ez azért kicsit ledöbbentheti, hiszen, ha tudja, hogy a fotel elszállítását ilyen drágán vállalják, akkor kereshetett volna egy másik költöztető céget. Mivel már nem akarja visszamondani a megbízást, és a fotel amúgy is a teherautóban van, inkább kifizeti a magasabb összeget.

9. Fizetéskor nem adnak számlát.

A nagy pakolás, egyeztetés közepette először talán fel sem tűnik, ha a költöztetők nem adnak számlát fizetéskor, ám ez később minden bizonnyal szemet szúr. Ez esetben csak remélheti, hogy nem lesz gond az áruszállítással, a bútor sikeresen célba ér és a korábbi incidensek – pl. késés, udvariatlan magatartás, nem megfelelő kiszolgálás, indokolatlan árnövekedés – miatt sem akar majd panaszt tenni. Számla nélkül ugyanis erre nincs lehetősége.

10. A fotel egy óra múlva sem ér célba.

Ha a fotelt nem a szeméttelepre szeretné elszállítani, hanem például az egyik ismerősének ajándékozza, esetleg eladja valakinek, akkor fontos, hogy célba érjen. Nem is akárhogy, hanem az eredeti állapotában, sérülésmentesen, a megbeszélt helyen és időben. Nagy aggodalomra adhat okot, ha a költöztetők távozása után még 1 órával sem ér el a célszemélyhez a bútor, holott a távolság gépjárművel 30 perc alatt bőven megtehető. Amennyiben kapott számlát a fuvarozásról és korábban utánajárt, hogy egy valóban létező és megbízható cégre bízza a munkát, akkor élhet a vásárlói panasztétel jogával. Ha nem, nos, akkor így járt.

A felvázolt helyzetek, jelenetek nem a képzeletünk szüleményei, sajnálatos módon valóban megtörtént eseményeken alapulnak. Rengetegen keresnek meg minket úgy, hogy előtte már pórul jártak egy másik költöztető céggel, csalódtak, mert nem azt kapták, amit megígértek nekik, amiről tájékoztatták őket. Ez egyrészt jó tanulópénz, hiszen ilyenkor az ember a saját bőrén tapasztalja meg, mennyire fontos, hogy körültekintően válasszon szolgáltatót, és ezek után többször már biztosan nem követi el ugyanazt a hibát. Másrészt viszont sajnálatos, ugyanis egy kis odafigyeléssel meg lehet spórolni a negatív élményeket, plusz költségeket.

Ha egy megbízható, segítőkész csapatra szeretné bízni a bútorszállítást, akkor állunk rendelkezésére. Tehertaxi Budapesten szakszerű kiszolgálással, precíz teljesítéssel, fix árakkal?

Igen, ez egy létező szolgáltatás, amit nálunk tud igényelni.

Mi már az első telefonbeszélgetés alkalmával is udvariasak vagyunk, válaszolunk a kérdéseire, részletes tájékoztatást adunk a pakolás, fuvarozás menetéről, időtartamáról, áráról. A megbeszélt időben pontosan érkezünk egy műszakilag hibátlan állapotú gépjárművel, ami alkalmas a gyors és problémamentes szállításra.

Nem csak a telefonban, hanem személyesen is barátságosak, kedvesek vagyunk az ügyfeleinkkel, nem rontunk be a házba, ott nem viselkedünk elefántok módjára. Köszönünk, bemutatkozunk és elmondjuk, hogyan zajlik lépésről lépésre a pakolás.

Vigyázunk az értéktárgyaira, nem csinálunk rendetlenséget, nem okozunk kárt a lakásban.

Igény esetén gondosan befóliázzuk a szóban forgó bútordarabot, segítünk levinni az emeletről, majd gondosan betesszük a szállító autóba úgy, hogy közben ne sértsük meg.

Vállaljuk a tehertaxizást, nem derülhet ki a helyszínen, hogy mégiscsak probléma az egy darabos fotelszállítás.

Minden gondot, problémát, akadályt elhárítunk, megoldunk, hogy az ügyfeleink elégedettek legyenek az általunk végzett munkával.

Fix árakkal dolgozunk, a speciális szolgáltatásaink esetében is világos, pontos árajánlatot adunk, amit írásba is foglalunk. A tehertaxi ára tehát pontosan annyi lesz, mint amennyiben megállapodunk.

Fizetéskor nem csak a visszajárót, hanem a számlát is a kezébe adjuk, mert a hátunk mögött a valóságban is létező, működő és megbízható cég áll, és mert mi csakis a törvényes megoldásokban hiszünk.

A ránk bízott bútort eljuttatjuk a célállomásra, úgy, hogy közben a mi hibánkból egy karcolás sem lesz rajta.

Ha pedig a munkánk végeztével mégis panasszal élne, természetesen megteheti, mert mi erre is lehetőséget biztosítunk az ügyfeleinknek.

Mi a teendője, ha van egy fotele, asztala, szekrénye, mikrója, hűtője, bármilyen tárgya, amit el szeretne szállítani a házból?

Hívjon minket, hogy meg tudjuk beszélni a részleteket, hogy el tudjuk mondani az árainkat, hogy le tudjuk fixálni a dátumot, hogy minden kérdésére választ tudjunk adni, hogy minden bizonytalanságát el tudjuk oszlatni.

Ne feledje, ha kell egy megbízható tehertaxi Budapesten, akkor az S – Transport Csapatára mindig számíthat!

Call Now Button
Menü