Költöztetés Budapest | Áraink

s-logo

Költöztetés Budapest Áraink


magyar zászlóAkadálymentes weboldal

7- 21:00 : 0630 700 4007
Servitius nyíl

„Az emberek többsége gondosan megválogatja, hogy kire bízza autóját Budapesten is, ha szervizre kerül sor, de amikor egy költöztető cégre bízza az autóján kívül mindenét, nem mindig teszi meg ugyanezt. Ügyfél legyen, ne áldozat! Ha még nem tette meg, szánjon rá öt percet és  fussa át főoldalunkat, tudni fogja, hogy mit képviselünk, és a gyakori kérdésekre is választ kap.  KLIKK IDE FŐOLDAL.

„Akciók” helyett kedvező, kiszámítható díjszabás az év minden napján Budapesten is, váratlan helyzetekre akár órákon belül tudunk reagálni.

ÁRAK:

Teherautó és 2 fő költöztető szakember díja összesen:

Két rakodó14.700 Ft / óra (245 ft / perc)

Teherautó és 3 fő költöztető szakember díja összesen:

Három rakodó15.600 Ft / óra (260 ft / perc)

állandó kedvezményünk

 

Állandó kedvezményünk :

Nálunk – a legtöbb konkurensünkkel szemben – nem kell a megkezdett órákat kifizetni, csak a megkezdett perceket.

Például egy 3 óra 5 perces költöztetésért nem négy órát kell kifizetnie, hanem csak 185 perc x 245 forintot (két rakodóval számolva).

A percek számítása a kiérkezéstől kezdődik, és a munka befejezéséig tart. Egyetlen kikötésünk, hogy minimum 59 percet ki kell fizetni.

Gyakori kérés a négy fős felállás, ennek díja 20.100 forint/ óra ( 335 forint/ perc).

A fenti kedvezményes díjazás lakossági Ügyfeleink számára érvényes, vállalati ügyfeleink itt tájékozódhatnak: Kilkk


Költöztetés vagy tehertaxi Budapesten?

Kilométer díj: NINCS!

Kiállási díj: 1 óra ( tehát két fős Csapatnál a kiállási díj 14.700 forint, három fős Csapatnál a kiállási díj 15.600 forint) forint

Emelet díj:NINCS

Hétvégi díj:NINCS!

Éjszakai díj: NINCS!

Bútorszerelési felár: NINCS!


Ledolgozott percek + kiállási díj = fizetendő végösszeg, ilyen egyszerű Budapesten!

Ellenőrizze le, nagyon egyszerű.

1: Üsse be a kalkulátorba, hogy a Budapesten történő költöztetése Ön szerint ténylegesen mennyi időt vesz igénybe ( pl.: 130 perc)

2: A kalkulátor jobb oldalán pipálja be, hogy hány fő rakodót szeretne kérni.

3: Kattintson a számol „gombra”.

Servitius nyíl

Költöztetés Budapest Kalkulátor
Tehertaxi, bútorszállítás





Teherautót és két rakodót szeretnék.

Teherautót és két rakodót szeretnék.

Teherautót és három rakodót szeretnék.

Teherautót és három rakodót szeretnék.

Plusz költségként merülhet még fel az esetleges parkolási, eseti behajtási díjak továbbhárítása.

Servitius nyíl

7 érv mellettünk, és 13 gyakori kérdés, amire szakmai választ adunk, segítve költöztetését.

 

Töltse ki pár perc alatt az ajánlatkérőnket, garantáltan választ kap órákon belül, Budapesten akár már ma el is költöztetjük! 

Ajánlatkérés

Ha szeretne több információt kapni a megbízható, korrekt költöztetésről… hogy ne váljon valóra rémálma: Fogyasztóvédelmi villámmesék

Legfrissebb budapesti költöztetés után kapott köszönőlevelünk. (2024.08.23.)
„Kedves Servitius Csapat,
Szeretném hálámat kifejezni a tegnap Budapesten belül elvégzett költöztetésükkel kapcsolatban!
Munkámból kifolyólag sokat költöztem az utóbbi években, először vidékről Budapestre, majd Budapesten belül legalább 10 költözésre kényszerültem – már nem is számolom -:).. A legtöbb esetben nem volt jó élmény a költöztetés, kivétel az első, de az a cég Budapesten belül nem vállal költöztetést. Szeretném megdicsérni Önöket, mind a kommunikációjuk, mind pedig a teljesítményük a legjobb élményem, amit eddig szereztem költöztetéssel kapcsolatban. Udvariasak, erősek, kedvesek voltak, gyorsan reagáltak. A kényesebb bútorokat csomagolták, nem húzták az időt és egy forinttal sem kértek többet, mint amire számíthattam a honlap alapján, csak azért lett több a fizetendő, mert adtam borravalót, megérdemelték! A levelemet közölhetik, szép napot!” Bitky-Nagy Renáta, Budapest 12. kerület
Hálásak vagyunk a visszajelzésért!

Budapesti költöztetés esetén mire érdemes figyelni?

Előkészületek, – abban az esetben, ha nem hirtelen esemény miatt kell költöznie, természetesen vannak olyan szituációk, amikor „kapkodva” kell költözni, partnerek vagyunk minden esetben.

A költöztetés előkészületei Budapesten is ugyanazok, mint az ország bármely pontján, először is el kell dönteni, hogy milyen típusú szolgáltatást szeretne igénybe venni.

Kérheti, hogy a költöztető cég végezze el a teljes csomagolást, ilyen esetben egy előzetes felméréssel kezdünk, ez azért fontos, mert így tudjuk előre meghatározni, hogy mennyi csomagolóanyagra lesz szükség. A költöztetés napján az adott mennyiséget felveszik a Munkatársaink, és így nem érheti meglepetés, biztosan elég csomagolóanyaggal érkezünk. Amennyiben Budapesten teljes csomagolást kér, általában két napra bontjuk a feladatot, az első nap csomagolás, előkészítés, a második nap a költöztetést végzik el Szakembereink. Erről itt olvashat bővebben: Csomagolóanyagok.

A Magyar piacunkon tipikusabb, az, hogy a megrendelőnk végzi el a csomagolást a költöztetés napját megelőzően, ilyen esetben természetesen több feladata van a Kedves Ügyfelünknek, de az is vitathatatlan, hogy jelentősen tudja a költöztetés díját csökkenteni. A feladat ilyenkor, hogy beszerezze a csomagolóanyagot, de ilyen esetben is dönthet úgy, hogy a megrendelő lapon igényel csomagolóanyagot is, ezeket a költöztetés megelőző időszakában szállítjuk házhoz Budapesten, ráadásul mivel nagy tételben vásároljuk őket, kedvező díjét tudjuk továbbadni, kérjen ide kattintva árajánlatot, a válaszunk lábjegyzetében mindig megtalálja a csomagolóanyagok árát is.

Az sem utolsó szempont, hogy a legfontosabb kellék anyagot, a kartondobozt bérelni is tudja, így féláron és környezettudatosan juthat hozzájuk.

A csomagolásnál a fő szabályok megint csak teljesen általánosak, nem kötődnek Budapesthez.

A dobozokat jelölni kell, érdemes kiválasztani a doboznak egy adott pontját, és következetesen mindig oda tenni a jelölést. Például a doboz teteje, jobb sarok, így a költöztetőnek nem kell időt töltenie azzal, hogy minden doboznál keresi a jelet, vajon törékeny- e a tartalom.

A törékeny üveg és porcelán tárgyakat elengedhetetlen megfelelően, egyenként védeni, csomagolni, az újságpapír tökéletes, de ha nem tud belőle beszerezni megfelelő mennyiséget, kérheti, hogy szállítsunk ki nátronpapírt, ami azt helyettesítő anyag.

Kérjük figyeljen arra, hogy ha nagyobb méretű dobozt szerzett be, azokat ne rakja tele könyvekkel, mert súlyoknál fogva nehezen kezelhetőek. Érdemes az ilyen dobozokat félig rakni könyvel, a tetejére pedig ruhaneműt, vagy más könnyebb ingóságot rakni, köszönjük, hogy figyel erre!

A ruhaneműket, ágyneműket nyugodtan beleteheti zsákokba is, de figyeljen arra, hogy ne a legolcsóbb, könnyen hasadó fajtát szerezze be. Budapesten minden drogériában tartanak jó minőségű, erős nagyméretű „szemeteszsákokat”, amik tökéletesen megfelelnek. Figyeljen arra, hogy a zsákokat „légmentesen” zárja le, tehát ne legyen benne sok levegő, így egymásra pakolva sem hasadnak ki, legalábbis jóval nehezebben.

Akinek több olyan ruhája van, amik kényesek a hajtogatásra – kosztüm, öltöny stb..- azokat érdemes a szállítás alatt is „lógatva” szállítani. Erre a célra tudunk biztosítani gardróbdobozokat, de sajnos azok nem bírnak ki több szállítást, emiatt igen nagy költséget jelentenek. Viszont van erre egy szakszerű és sokkal kedvezőbb megoldásunk. Kérje, hogy legyen Munkatársainknál ruha sztender, ezeket budapesti raktárunkból felveszik Munkatársaink, felakasztják a költözés napján rájuk a ruhákat és lefóliázzák, így pár ezer forintból megfelelően védve érkeznek meg ezek a kényes ruhaneműk. Mutatjuk:

Érdemes a költöztetés alkalmával szelektálni is, minek is vinné tovább azokat az ingóságokat, „porfogókat” amik úgysem kellenek már?

Amennyiben nagyobb mennyiség gyűlik össze, vagy vannak selejtezett bútorok, háztartási gépek, kérheti, hogy lomtalanítsuk el azokat a költöztetés alkalmával. Ez az egyik legnépszerűbb kiegészítő szolgáltatásunk tízből három költöztető igényli, itt olvashat róla bővebben: Lomtalanítás.

Van még egy jó tanácsunk.

Nagyon sokszor érkezünk meg a költöztetés napján úgy, hogy a Kedves Ügyfeleink teljesen kimerültek, nem csoda, hiszen egész éjszaka csomagoltak és még talán kész sincsenek, így ráadásul feszült is a légkör. Egy teljes háztartás csomagolása időt igénylő feladat, és az esetek döntő többségében sokkal több csomag lesz, mint arra eleinte számított. Amennyiben van lehetősége, kezdje el időben a csomagolást, akár állítson össze csak napi 2-3 dobozt, olyan tárgyakat elrakva, ami amúgy sem szükséges mindennapjaihoz, de a közelgő költöztetés előmozdítja vele.

Budapesten a költöztetés egyik naponta felmerülő kérdése a parkolás.

Ezzel kapcsolatban mindig kiemeljük, hogy évente nagyon sok költöztetést végzünk el jórészt Budapesten, olyan még nem volt, hogy parkolási viszonyok miatt meghiúsult volna egy költöztetés, legyen nyugodt.

Természetesen a legideálisabb esetben sikerül legalább 2.5 személyautónak a helyét lefoglalni, a bejárathoz közel. Ez sokat segít, gyorsabban tudunk végezni, és így természetesen a fizetendő végösszeg is kedvezőbb lesz. Ugyanakkor tudjuk mi is, tapasztaljuk, hogy a város egyre kisebb része „költöztetőbarát”, ezzel együtt kell élni, megtalálni a legközelebbi parkolási lehetőséget és onnan teljesíteni a feladatot, ez hozzátartozik a munkánkhoz. Vannak olyan utcái a városnak, ami eseti behajtási engedélyek közelíthető meg költöztetés céljából is, ezeket az engedélyeket a bkk -n keresztül lehet kiváltani, dolga nincsen ezzel, mi intézzük az engedélyek beszerzését a háttérben.

Végezetül tanácsoljuk, hogy mindig írásban kérjen ajánlatot és ragaszkodjon hozzá, hogy írásban is kapja a visszaigazolást. Budapesten ne fogadja el azt a kikötést, hogy fizessen a költöztetést megelőzően előleget, indokolatlan – az igazán csak nemzetközi költöztetésnél elfogadható. Ellenőrizze, hogy van – e a cégnek ÁSZF-e – amennyiben tőlünk kér ajánlatot a legfontosabb részeit, kiemelve elküldjük a sajátunknak – Amikor kiérkezik a költöztető cég ne írjon alá olyan szerződést „kapkodva”, amit nem olvas át, ez sajnos a piacunk etikátlan részénél bevett szokás.

A legfontosabb, hogy legyen nyugodt a professzionális költöztető céget megtalálva, azt fogja kapni, ami jár Önnek, jó kommunikáció, jó szakemberek, akiknek jó a modora.

S-Transport Csapat JÓ Úton Járunk.

Profi költöztetés Budapest területén!

Biztosan sokan azt gondolják, hogy egy költözés Budapest területén játszi könnyedséggel lebonyolítható. Az is biztos, hogy ezt addig gondolja az ember, amíg el nem jön a nagy pillanat: bizony költözni kell, mégpedig Budapesten! Lehetőleg olcsón, gyorsan, na és persze profi színvonalon!

„Budapesten könnyű költözni, hisz sok a fuvarozó cég!”

Oly gyakran hallani az előbbi kijelentést, de sajnos rövid úton bebizonyosodik, ez egy igencsak elhamarkodott gondolat. Attól ugyanis, hogy nagy a verseny a szállítmányozó cégek közt, egyáltalán nem lesz könnyű a feladat. Sőt, hamarosan ráeszmél minden érintett, hogy a sok lehetőség csak bonyodalmakat szül.

Minél nagyobb a kínálat, annál nehezebb megállapítani, hogy kiben lehet megbízni, ki veszi komolyan az ügyet. Felmerül a kérdés: hogyan menjünk biztosra, hogy tényleg jó partnert választottunk- e magunknak a költözéshez?

Költözne? Ezekre figyeljen!

Munkánk során gyakran tapasztaljuk, hogy sokan alábecsülik a költözés folyamatát, nem tervezik meg eléggé az egyes fázisokat. Később emiatt az attitűd miatt jön a keserű tapasztalat. Ennek okán fontos mielőbb tudatosítani, hogy érdemes professzionális, tapasztalt csapattal dolgozni, hiszen ezzel rengeteg probléma elkerülhető.

Az első érzékeny pont az időzítéssel kapcsolatos. Amennyiben fontos az Ön részéről, hogy pontosan melyik nap bonyolódjon a munka – a szerződési határidők gyakran kötik az Ügyfelek kezét -, érdemes hetekkel korábban időpontot egyeztetni. Egy profi cég biztos, hogy jó időre előre be van táblázva, különösen az olyan népszerű időszakokban, mint a hónap vége, esetleg eleje. A hétvégék alapvetően nagyon sűrűek, tehát ajánlatos mielőbb érdeklődni egyeztetés céljából.

Rengeteg kellemetlenséget el lehet kerülni, ha a költözés ára előzőleg pontosítva van. Kerülni kell azokat a kivitelezőket, akik úgy tesznek, mintha az ár lényegtelen lenne. Egy tapasztalattal rendelkező, komoly elveken működő cég mint a Servitius és Partnerei biztos, hogy pontos árat fog tudni Önnek mondani még a fuvar előtt, éljen a felmérés lehetőségével, hiszen utána egy egyösszegű fix ajánlatot tudnak adni a költöztetésre. Ennek érdekében megkérjük, töltse ki árajánlatkérő űrlapunkat, ez csupán néhány percet vesz igénybe, amennyiben munkatársunk úgy ítéli meg ar űrlap adatai alapján, felmérést fog javasolni.

Az árakról egyébként akár Ön is végezhet számításokat, hiszen részletes szállítás kalkulátor van weboldalunkon. Az ezzel kapcsolatos információk nyilvánosak, ezáltal az átláthatóság mellett tesszük le voksunkat, árainkat kőbe vésve tartjuk. Az egyik lényeges szempont, hogy Budapesten belül, vagy a vidék érintésével zajlik-e a fuvar.

Az ajánlatkérés után néhány órán belül adunk Önnek választ, amely elfogadása után írásban adunk visszaigazolást, ehhez ragaszkodjon minden szolgáltatónál. Ezzel már konkretizálódik a megbízás.

Nem szabad lebecsülni az olyan kiegészítő tevékenységeket, mint amilyen a lomtalanítás,  a csomagolás, vagy az esetleges raktározás lehetősége. A Servitius csapata maximálisan felkészült, és akár az egész szállítmány csomagolását vállaljuk, ha igényli a megrendelő. Az időszakos raktározás szintén a specialitásunk, kiváló, tiszta, száraz helységeket tudunk biztosítani ilyen célra.

„Költöztetés Budapest” ebben otthon vagyunk!

Annak ellenére, hogy a Servitius csapata előtt nincsen lehetetlen, az egész ország területén, sőt, nemzetközileg is vannak megbízásaink, törzsgyökeres budapesti cégnek valljuk magunkat. Itt van a központunk, így érthető, hogy a leggyorsabban itt, helyben fogjuk tudni kiszolgálni az igényeket. Noha a gyorsaság önmagában még kevés az eredményes munkához, tapasztalatunk szerint nagyon sokszor életmentő lehet egy rugalmas partner, aki kiismeri magát a helyi viszonyok közt.

Mindenkinek azt ajánljuk, jól nézzen utána, a kinézett fuvatozó cég mennyire mozog otthonosan a célállomáson. Ez egyáltalán nem mellékes kérdés, ugyanis egy ismeretlen helyszínen az esetleges problémamegoldás sok zavart okozhat.

Mondunk néhány példát!Ha nem ismerős a költözésért felelős csapat a parkolási szabályokat és lehetőségeket illetően, rengeteg plusz költség és kellemetlenség adódhat, amely csak növeli a költöztetés alkalmával úgyis meglévő feszültséget. Egy ismeretlen városban nem könnyű kiismerni magát a sofőröknek, mondjuk az egyirányú utcák tömeges előfordulása okán. Ilyenkor elhúzódik a munka, a parkolási díj, az esetleges közúti büntetés is frusztrációt okozhat. Mindez könnyen elkerülhető, ha a kivitelező járatosnak érzi magát, és magabiztosan mozog a kérdéses terepen.

Budapest esetében mindenképpen ki kell emelnünk az úgynevezett tehertaxi szolgáltatásunkat, amely rendkívül népszerű városon belül. Ez azt jelenti, hogy az egyszerűbb, gyorsan lebonyolítható, városon belüli fuvarokhoz nem feltétlen kell napokkal korábban egyeztetni. Köszönhetően cégünk méretének lehetőségünk van több autót is használni ilyen céllal, így akár órák alatt lebonyolítható a megbízás.

Különbség Budapest és vidék közt

Első ránézésre evidens a dolog, hiszen minden, ami a főváros utcáin kívül esik, az már máshová tartozik közigazgatásilag. Mindez azonban nem ilyen egyszerű a gyakorlatban. Mint ahogy minden fővárosnál, esetünkben is aránylag nagy a közvetlen vonzáskörzet, amely rendszerint családi házakkal övezett kerületeket, esetleg közeli kisebb településeket jelent. Éppen ezért csapatunk megalkotta az „agglomerációs tűréshatár” kifejezést.

Vállalatunk a korrekt árképzésre törekszik, ezért szükségét éreztük kidolgozni egy olyan árazási rendszert, ami nem csupán Budapest határát veszi figyelembe, de a fuvar során megtett távolságot is. Eképpen a szabály az, hogy amennyiben a kiindulópont és a célállomás közt nincs több, mint 15 km, akkor még úgy számolhatunk, mintha városon belül maradtunk volna. Ez a számolás véleményünk szerint sokkal kedvezőbb a főváros környékén élőknek.

Nem tudja, hogyan álljon neki a csomagolásnak? Segítünk!

Megoszlanak a vélemények, hogy mennyire kell energiát, időt és pénzt szánni a csomagolás kérdésére. Normál esetben felesleges a túlzottan alapos csomagolás, de a visszajelzések és tapasztalatok szerint a kis ördög bármikor megjelenhet. Noha maximális odafigyeléssel és profizmussal dolgozunk, a por, az esetleges szennyeződések, súrlódások miatt mindenképpen jó, ha van csomagolás.

Rendszerint gondot okoz a költözőknek a megfelelő csomagolóanyagok beszerzése, de felkészült csapatunk örömmel segít. A legkülönbözőbb anyagokkal be vagyunk raktározva, és készek vagyunk akár az utolsó pillanatban is kisegíteni a hozzánk forduló ügyfeleket. Akár házhoz is szállítjuk a dobozokat, fóliákat vagy ragasztókat.

Minthogy folyamatosan keressük a lehetőségeket, hogyan tudnánk értéket teremteni ügyfeleinknek, rájöttünk, sokszor segít, hogy dobozokat bérbe is tudnak tőlünk venni. Sőt, van lehetőség arra is, hogy teljes egészében átvállaljuk Önről a csomagolás összes terhét, és mindent elintézünk ezzel kapcsolatosan. A lehetőségek és árak tekintetében forduljon bátran ügyfélszolgálatunkhoz! Csomagolásban (is) verhetetlenek vagyunk!

Mire jó a tehertaxi?

Sokan kérdezik kollégáinktól, hogy mit jelent a tehertaxi kifejezés. Ha egyszerűen akarnánk elmondani, akkor ez pontosan olyan, mint egy hagyományos taxi, csak ebben az esetben tárgyakat szállítunk. Lényegesen gyorsabban tudjuk ezen szolgáltatás esetén megoldani a fuvart, mint a hagyományos szállítás során.

Felmerül a kérdés, hogy mikor működik a tehertaxi? Amennyiben kisebb mennyiségű megbízásról van szó, akkor beszélhetünk erről a lehetőségről. Például valaki költözik, és nem kell bútorokat, csupán táskákat vinni, akkor egyértelműen ez jön szóba. De nyugodtan tartozhat ide egy-egy újonnan vásárolt gép, vagy kisebb bútor szállítása is.

Nézzünk egy praktikus példát. Reggel arra ébred, hogy elromlik a hűtője, ezt pedig még aznap orvosolni kell. Elmegy egy áruházba, megveszi a hűtőt, de tegyük fel, hogy nem, vagy csak nagyon drágán vállalná a bolt a szállítást. Ilyenkor felhívhatja csapatunkat, kér egy tehertaxi szolgáltatást, és azonnal, vagy legkésőbb pár órán belül otthon is lesz a készülék.

A nagy előny tehát ezen megoldás során, hogy még aznap, vagy akár azonnal is megvalósulhat a fuvar. Mindez Budapest városán belül kivitelezhető, de a részletek miatt mindenképpen érdemes érdeklődni ügyfélszolgálatunknál. Kérjen ingyenes visszahívást, 7.00-19.00 közt fogadjuk érdeklődését!

Budapesti költözés? Ide a Servitius csapata kell!

Egy forgalmas, belvárosi helyszín különösen igényes feladat fuvarozás szempontjából. Az ilyen helyzetekben különösen megéri profikkal dolgozni, hiszen ez nem csupán gyakorlatot, de hozzáállásbeli különbséget is jelent. Mi már tisztában vagyunk a nehézségekkel, ezért komolyan veszünk minden feladatot.

Munkatársaink tudják, hogy a parkolás nem egy mellékes tényező, ezért kiemelt figyelmet szánunk az előkészületekre. Tudjuk, hogy egyáltalán nem mindegy, van-e lift az érintett épületben, vagy nincs. Nem lényegtelen, hogy esik-e az eső, vagy hogy milyen anyagból készült a csomagolás, amit használnak. Ezek mind, és még egy sor egyéb tényező fontos, amelyekre mi nagy hangsúlyt fektetünk.

Azt tanácsoljuk minden költözés előtt állónak, legyenek igényesek, erre pedig ezúton ajánljuk szolgáltatásainkat. Ne elégedjenek meg a “legyünk túl rajta olcsón és gyorsan” gondolattal. Várják el a kivitelezőtől a profizmust és a megbízhatóságot! A Servitius csapata mindezt garantálja Önnek, engedje meg, hogy elkápráztassuk minőségi munkánkkal!

költöztetés budapest levél

Azért fogunk dolgozni, hogy az Ön megbecsülését is kiérdemeljük, addig is, számos valós köszönőlevelet olvashat még, csak klikkeljen ide!

 Tisztelt Servitius Transport!

Maximálisan meg voltunk elégedve a cégük által végzett költöztetéssel.
Régen találkoztunk ilyen szolgáltatóval, ahol vidámak és jókedvűek az alkalmazottak, miközben nagyon segítőkészek és udvariasak is egyben.

A megbeszélt időpont előtt egy órával jelezték, hogy sajnos előre nem látható okok miatt nem tudnak végezni az előző címen, ezért egy későbbi időpontban tudnak jönni. Addig is folyamatos tájékoztatást kaptunk telefonon. Az előre lebeszélt időpont elhalasztása miatt grátisz plusz egy rakodót ajánlottak fel, ami nagyon jól esett. Munkatársaik gyorsan és szakszerűen pakoltak be a teherautóba mindent, majd felvezetéssel a címen villámgyorsan kirakodtak.

Az 50 nm-es lakásban több mint 80 doboz és egy tucat bútor elszállítása alig több mint három óra alatt befejeződött, olyan áron, és olyan szintű szolgáltatással, hogy ilyennel ritkán találkozik az ember. Köszönjük szépen! Bátran ajánljuk másoknak is a cégüket.

További sikereket kívánunk a vállalkozásukhoz!

Üdvözlettel: Gyovai Krisztina és Tasi Csaba 

 

Amikor arra kíváncsi, hogy a boltban mennyibe kerül egy darab alma, akkor igazából azt szeretné tudni, hogy mennyibe kerül:

ez?

Servitius alma szelet

vagy ez?

Fél alma

Valószínűleg eszébe sem jut, hogy nem ennek az áráról fogják tájékoztatni:

Teljes alma

Nem nézzük le ügyfeleinket, reklámjainkban sem részösszegekkel hirdetünk.

Tanácsoljuk:

Ne bízzon meg olyan szolgáltatót, aki már az első találkozáskor félrevezeti.

Klikkeljen ide
és nézzen meg még néhány fogyasztóvédelmi „villámmesét”, inkább most egy mese, mint holnap egy rémálom…

Tudta?

Tudta, hogy a Servitius és Partnerei Transport Kft. a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítvány kiemelt támogatója?

Természetesen ne ezért bízzon meg minket, hanem azért mert minőséget adunk kedvező díjszabással.

Ez már csak hab a tortán.

Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítvány logó

Egyre többször leszünk Budapesti költöztetéseknél csalások akaratlan szemtanúi, statisztái VIGYÁZAT – BLOGUNK LEGÚJABB BEJEGYZÉSE ELSŐSORBAN A BUDAPESTI ALBÉRLETBE KÖLTÖZŐKNEK SZÓL:

Blog bejegyzés - csalás

Budapest gyönyörű város, de sajnos már csak a nagy számok törvény miatt is igaz, hogy sok a jó, de sok a rossz szándékú ember is, amikor pedig költözködésre kerül a sor az útjaik gyakran keresztezik egymást…

Mire is gondolunk?

Vállalkozásunk évente több ezer Ügyféllel van kapcsolatban, ezek közül rengeteg megbízás budapesti költöztetésre szól, Budapesten – megint csak, mint minden nagyvárosra – igaz az, hogy az emberek sokkal nagyobb arányban „cirkulálnak” mint vidéken, hiszen sokan csak azért költöznek ide mert az iskolájuk, munkájuk időszakosan ide szólítja Őket. Budapestre költözik az egyetemista, majd megismerve „jó fej” csoporttársakat keresnek együtt egy olyan albérletet, amiben már elférnek, és megosztva a költségeket jobban kijönnek anyagilag is. Máris két újabb budapesti költöztetés nekünk. Sorolhatnánk még, hogy hányfajta variációja, oka, indítéka van annak, hogy évente ebben a nyüzsgő városban 10.000 – vel költöznek, Budapesten belül ide-oda.

Sajnos az utóbbi időben többször is szembesültünk egy fajta csalással, ami minden esetben budapesti költöztetéseinknél merült fel.

A képlet egyszerű, nem untatjuk Önöket gyorsan vázoljuk, világos lesz rögtön: 

Van egy lakás aminek az albérlője úgy dönt, hogy lelép, de előtte kaszál egy nagyot.

– Feladja hirdetésben, hogy az adott lakás kiadó Budapest x-y kerületében, olcsóbban az átlagnál, költözz gyorsan mert sokan érdeklődnek.

– Képek és minden egyéb van, hitelesnek tűnik, legalábbis átlagosnak.

– Le van egyeztetve az időpont. A lakást kínáló ott is van, kedves udvarias, van kulcsa, mindent megmutat, tudja mi hol van.. az érdeklődő már lélekben készül is a költöztetésre.

– A kiadó ad bérleti szerződést kér két havi kauciót és egy havi díjat, ez is átlagos, aláírás, fizetés, kulcsok átadása, pipa..

Bérlő megrendeli a költöztetést – remélhetőleg tőlünk:) – , majd csomagol, bejelenti a Budapesti új címét, boldog, jó áron jutott egy szép albérlethez, ami nem egyszerű manapság.. , már tényleg csak a költöztetés van hátra..

Munkatársaink adott nap érkeznek, szakszerűen elvégzik a költöztetést, Budapest minden utcáját csukott szemmel ismerik, így a költöztetés közben beszélgetve a Kedves Ügyféllel megerősítik, hogy az tényleg egy szép hely, gratulálnak..

Sajnos jön a fekete leves…,

nincs hová lepakolni, mert kiderül, hogy az előző albérlő adta ki a lakást, lehet, hogy nem csak egy Ügyfélnek – volt már, hogy ez úgy derült ki, hogy két Ügyfél is ugyanarra a budapesti címre rendelt adott nap költöztetést tőlünk, ami persze lehetne összeköltözés is,örömteli esemény, de már rutinból rákérdezett az Ügyfélszolgálatos, hogy ez rendben van -e így.. , nem volt…

A legutolsó esetben a tulajdonos rájöhetett valamire, mert már ki volt cserélve a zár és a rácson egy szám volt, a Megrendelőnket tájékoztatták, hogy csalás áldozata lett, tegyen feljelentést..

Gyomorforgató, hogy egy ember így szerzi meg mások félretett pénzét, ráadásul lehetetlen helyzetbe hozza ezzel az Ügyfelet, akinek nincsen hova költöznie.. Mi azzal próbáltunk több esetben segíteni hogy nem kértünk pénzt a költöztetésért, meghiteleztük azt, hiszünk abban, hogy az emberség a pénznél sokkal fontosabb.

Ugyanakkor ezeket a helyzeteket el lehet kerülni azzal, ha kérünk egy tulajdoni lapot, erre joguk van – egyébként már az erre adott reakció sokat elárul, talán mindent… -, nem kell szégyellősnek lenni, olyan drágák már az albérletek Budapesten, hogy igazán nem lehet szívességi szolgáltatásnak tekinteni.. Lehetnek elvárásaink.

Vigyázzanak magukra, sajnos nem olyan világot élünk amikor elég egy kézfogás.

Köszönjük szépen ha Budapesten is minket választanak a költöztetésükhöz, bizalmukat igyekszünk meghálálni.

üdvözlettel:
S – TRANSPORT CSAPATA

Call Now Button
Menü