Költöztetési tanácsok

román zászlónémet zászlóangol zászlómagyar zászlóAkadálymentes weboldal

KÖLTÖZTETÉS? MEGTÉVESZTÉS 0, MINŐSÉG 100%

Költöztetés Budapesten, vidéken és egész Európában. KEDVEZŐ DÍJAK! Fuvarozó szakemberek által irányított és végrehajtott költöztetés, szállítás, tehertaxi VALÓDI MINŐSÉG! Hogy csináljuk? Nagy kapacitásokkal rendelkezünk. Partnereink közreműködésével számtalan megbízást teljesítünk, nem vagyunk „maszekok”, nem egy- egy megbízóból szeretnénk „meggazdagodni”! Munkatársaink, Partnereink nem „alkudoznak” a helyszínen.. Már csak az hiányzik, hogy ide írjuk: Mi vagyunk a legjobb és a legolcsóbb költöztető vállalkozás, ezt a csatát másokra hagyjuk, addig is;
Tisztességünk híre egyre terjed!

Különös, de tény; az emberek többsége, ha az autóját viszi szervizbe megválogatja, hogy kire bízza féltett kincsét…, de amikor egy költöztető cégre bízza az autóján kívül mindenét, nem teszi meg ugyanezt, utólag sok áldozat történetét ismerjük meg.
Kérjük, hogy mielőtt kiválasztaná az Önnek megfelelő menüpontot olvassa el a főoldalunkat, ahol válaszolunk a költöztetéssel kapcsolatos gyakori kérdésekre, illetve be is mutatkozunk, 5 perc és tudni fogja, hogy kik vagyunk, honlapunk nem maszk,Valós arcunkat mutatjuk!

tanácsaink költöztetéshez

Servitius tanácsainkServitius nyíl

Tanácsaink Önt segítik!

Értünk ahhoz, amit csinálunk! Ez azt jelenti, hogy első tanácsunk- talán a legfontosabb-, hogy legyen nyugodt! Megfizeti azt, hogy költöztetését rendben lebonyolítsuk! Mi pedig ezt el is végezzük, ebben bízhat!

Persze van néhány olyan feladat, amihez az Ön együttműködésére, munkájára is szükségünk van.

Tanácsaink megfogadásával pénzt és időt spórol meg!

Parkolás:

A lehetőségekhez képest érdemes mindent megtenni azért, hogy a kiérkező teherautónk a fel- és a lerakodási címen is a lehető legközelebb tudjon parkolni az épület bejáratához! Gondoljon bele, ha csak 40 méterre tudjuk a parkolást megoldani, az egy átlagos lakás, ház költöztetésénél is több kilométer pluszgyaloglást jelent munkatársainknak, ráadásul ez alatt még súly is nyomja a vállukat! Olyan helyeken – elsősorban a belvárosban- ahol a parkolást nagyon nehéz megoldani, érdemes már a költözést megelőző este vagy a költözés napján, hajnalban elkeríteni a parkolási területet, vagy autóval foglalni a helyet! Megszokott dolog, hogy a ház kukáit tolják ki a parkolási területre, és egy papírlapra is kiírják, hogy a helyet költözéshez foglalják!

Természetesen vannak olyan helyzetek is, amikor több száz méterről hordjuk az ingóságokat. Vannak olyan körülmények, amiket nem lehet kiküszöbölni, például lezárt utca. Természetesen ez utóbbit is szívesen elvégezzük, de az biztos, hogy jelentős idő és költségnövekedéssel jár.

Létszám:

Alapesetben a kétfős brigádok optimálisak, ha földszintről, családi házból, vagy emeletes, de liftes házból rendel költöztetést!

Az olyan, – általában négyemeletes épületeknél- ahol nincsen lift, javasoljuk, hogy minimum háromfős brigádot rendeljen (ha a negyedik emeletről költözik, indokolt lehet a 4 fő is)! Ilyen esetekben a dobozokat, zsákokat nem egyenként, hanem láncban hordják fel munkatársaink, ez akár 50% időmegtakarítást jelent!Könnyen belátható, hogy a plusz egy-két fő órabére mellett is pénzt és időt spórol meg!

Csomagolás:

Kérjük, hogy a lehetőségekhez képest ügyeljen a dobozok, zsákok megfelelő minőségére.

Vannak olyan vékony szemetes zsákok, amik valójában alkalmatlanok a ruhák szállítására, kiszakadnak, szétrepednek. Ha csak ilyet tudott beszerezni, kérjük, hogy azokat ne terhelje túl!
A dobozoknak nem kell egységesnek lenniük, sokan a boltból, zöldségesből szerzik be őket, ami még környezetvédelmi szempontokat figyelembe véve sem rossz megoldás!

Kérjük, figyeljen arra, hogy a dobozok alja „stabil” legyen, a szállítás alatt ne tudjon könnyen kiszakadni, a dobozokat ne terhelje túl!

A dobozokat, ha lehetséges, úgy pakolja meg, hogy azokból ingóságai ne lógjanak ki, vagyis a dobozok zárhatóak, egymásra rakodhatóak legyenek, köszönjük!

A törékeny ingóságokat tartalmazó dobozokat jelölje meg, ha lehetséges, az oldalán egy piros X-el.

Ne feledje, ha valamilyen csomagolóanyagban, dobozban hiányt szenved, mi szívesen kiszállítjuk azokat a költözés előtti időszakban, önköltségi áron!

 

Végezetül ne hagyjuk magunkat illúziók között, egy teljes lakás elköltöztetése azon kívül, hogy kemény fizikai munka, számos előre nem látható, a helyszínen felmerülő problémával járhatEzek megoldásánál azonban bizton számíthat udvarias és készséges munkatársainban!

További kérdéseivel kérjük, bizalommal forduljon hozzánk:

Telefonszám: 06 / 30 700 4007

E-mail: info@s-transport.hu


Költöztetés kisokos A-tól Z-ig

Egy kis barangolásra szeretnénk invitálni a kedves olvasót, hogy betekintést nyújtsunk a költöztetés szövevényes világába. Sok éves tapasztalatunk azt mutatja, az emberek nagy része sajnos még ma is véletlenszerűen választ költöztető céget. Mindezt rendszerint idő szűkében, az utolsó pillanatban teszi, ami sokszor helytelen döntéseket eredményez.

Szeretnénk összefoglalni mindazokat a szempontokat, ami alapján érdemes kivitelezőt keresni. Persze nem csak úgy általánosan fogunk elmélkedni, sokkal inkább a gyakorlati szempontokat vesszük górcső alá. Azt szeretnénk bemutatni a következő néhány bekezdésben, hogy mit jelent nekünk, a Servitius csapatának ez a roppant felelősségteljes munka.

Mikor van szükség költöztető cégre?

Mielőtt gondolkodás nélkül mindenki rávágná, ami elsőre eszébe jut, ki szeretnénk ábrándítani az olvasót, mert a válasz nem annyira kézenfekvő. Sokkal gyakrabban kellene ugyanis profikhoz fordulni költözés ügyben, mint azt gondolnánk. Nem ritkán ugyanis az ember pont ezen a műveleten szeretne spórolni. Ez nem csoda, hiszen sokszor a költözés egybe esik egy-egy új ingatlan vásárlásával, szóval kiadásból akad ez időtájt bőven.

Számtalanszor tapasztalható, hogy haverokkal, innen-onnan kölcsönkért autóval próbálnak meg nekifutni ennek a nem ritkán alábecsült folyamatnak. Később persze jön egy sor megpróbáltatás, amely mind kikerülhető lett volna, ha professzionális, tapasztalt céggel szerződünk mindjárt az elején. Amikor esetleg úgy vélekedik valaki, hogy simán megoldja egyedül, profi segítség nélkül, jobb kétszer is meggondolni. Csapatunk kész levenni a hozzánk bizalommal fordulókról az ügyes-bajos gondokat, hogy Önnek már csak a kész eredménynek kelljen örülni!

A leggyakrabban szállított dolgok…

…röviden: bármit elviszünk! A világ egy nagyon színes hely és tapasztalatunknak köszönhetően mi már nem lepődünk meg semmin. Legyen szó egyetlen székről, vagy egy egész ház berendezéséről, semmire sem mondunk nemet, mindent megoldunk. Ha szárnyas zongora, páncélszekrény vagy egy gyár berendezése kerül elénk, mint feladat, mindent szó nélkül elviszünk, mert a profik ezt teszik!

Nem kommentálunk, nem minősítünk, mert tudjuk, hogy mindenkinek a saját tulajdona a legbecsesebb, legértékesebb, függetlenül annak méretétől vagy pénzbeni értékétől. Szóval ha esetleg még hezitál, mert csak egy apróságot kellene elvinni A-ból B-be, ne tegye, mert mi a legkisebb feladatot is éppoly komolyan vesszük, mint a legnagyobbat.

Hogyan zajlik a költöztetés?

Hogy minél áttekinthetőbb legyen a folyamat, pontokba szedtük a legfontosabb lépéseket:

  1. Kapcsolatfelvétel: Az első, és legfontosabb lépés, hogy lépjen velünk kapcsolatba! Innentől már tulajdonképpen ránk bízhatja magát, hiszen sok éves tapasztalatunkra hagyatkozva tudni fogjuk, milyen kérdéseket tegyünk fel Önnek. Ezzel összefüggően még meg kell jegyezni, hogy amennyiben tudható a dátum, amikorra igényelné a fuvart, érdemes minél előbb felvenni velünk a kapcsolatot, hiszen annál biztosabban tudjuk garantálni a megbízás teljesítését. Minél előbb jelentkezik, annál jobb!
  2. Ajánlatkérés: Összeállítottunk egy űrlapot, amelyet kitöltve teljes képet kapunk az Ön által felvázolt helyzetről. Megkérnénk minden érdeklődőt, hogy lehetőleg reális, valós adatokkal töltsék ki, amire a lehető legrövidebb időn belül válaszolunk.
    Az űrlap elérhető honlapunkon, néhány percnél többet nem igényel a kitöltése. Olyasmi kérdésekkel lehet benne találkozni, mint a szállítandó tárgyak típusa, száma, ingatlan megközelíthetősége és hasonlók. Amennyiben nincs módja ezt kitölteni elektronikusan, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon, visszahívást is vállalunk.
    Esetenként előfordulhat, hogy különösen bonyodalmasnak, több fordulóval megvalósíthatónak tűnik csak a költözés, ilyenkor sor kerülhet munkafelmérésre, de ez nem túl gyakori. Mindazonáltal fontos kiemelni, mi partnerek vagyunk a személyes helyszíni konzultálásban is!
  3. Megrendelés: Amennyiben áraink és feltételeink felkeltették érdeklődését, megkérnénk kitölteni a megrendelésről szóló űrlapot, ami tulajdonképpen kísértetiesen hasonlít az ajánlatkérőre. Ezzel válik megrendelése biztossá!
  4. A megbízás teljesítése – ehhez nem is fűznénk sok mindent. A lényeg, hogy Ön csak hátradől, mi pedig elvégzünk mindent, legyen szó bútorszerelésről, csomagolásról, vagy „csak” a szállításról. Minden pontosan úgy fog történni, ahogy előzőleg megbeszéltük!
  5. A számla rendezése – az árlistánkat úgy próbáltuk meg kidolgozni, hogy mindenkinek könnyen áttekinthető legyen. Értelemszerűen több dolog befolyásolja a végösszeget. Amennyiben hozzávetőlegesen szeretné tudni, mire számíthat, ajánljuk megtekinteni az árainkról szóló menüpontunkat.
    Egészen pontos díjat az ajánlatkérő elküldése után tudunk adni. Egészen biztos, hogy nem kell rejtett költségekre számítani, jelszavunk a tisztesség és korrektség. Pontosan olyan elvek szerint kötünk üzletet a hozzánk fordulókkal, amilyen bánásmódban szeretnénk mi is részesülni fordított esetben. Erről tesznek tanúbizonyságot a visszatérő ügyfeleink, és az ajánlások régi ügyfeleinktől.

Be kell csomagolni a tárgyakat?

Nincs jó, vagy rossz válasz, ez mindig a megbízó döntése. Sokan kifejezetten lazán kezelik a csomagolás igényét, megint mások egészen komolyan veszik, és aprólékos munkát végeznek. Természetesen a szállítmány jellege is befolyásolja valamelyest a kérdést, de az ésszerűség keretein belül érdemes gondolkodni. Például egy növény jellemzően nem alkalmas csomagolásra.

Csapatunk maximálisan együttműködik csomagolás ügyben, ami egészen konkrétan azt jelenti, hogy a legspeciálisabb csomagolóanyagot is be tudjuk Önnek szerezni. Ezeket megvásárolhatja telephelyünkön, de házhoz is szállítjuk előzetes megbeszélés alapján. Nem mindig egyszerű kis mennyiségben beszerezni például zsugorfóliát, így ésszerű, ha ebbéli igényét nekünk jelzi, mert biztosan fogunk tudni segíteni.

Amennyiben dobozokat szeretne bérelni, mert hiszen teljesen felesleges lenne kerülgetni őket az költöztetés után, erre is van lehetőség. A csomagolóanyagokra vonatkozó áraink megtalálhatóak honlapunkon, ajánljuk figyelmébe!

A távolság nem akadály!

Számtalan szállítmányozó cég behatároltan működik, ami a távolságokat illeti. Vannak, akik csak a fővárosra vonatkozóan vállalnak fuvart, olyanok is akadnak, akik csak vidéken. A nemzetközi viszonyokat már jobb nem is említeni, hiszen ez különösen macerás műfaj, amit nem minden cég hajlandó elintézni.
Amennyiben speciálisnak érzi a megbízó a távolságot valamilyen oknál fogva, mert például különösen hosszú útról van szó, mindenképpen érdemes ezt az elején tisztázni a fuvart végző céggel. A Servitius csapata előtt nincs akadály, mi bármilyen távot megoldunk. Sőt, különösen nagy hangsúlyt fektetünk a kiszámítható díjszabásra. Átláthatóságra, korrektségre törekszünk, függetlenül a kilométerek számától. Tegyen bennünket próbára, legyen szó bármilyen merész elképzelésről!

Mennyibe kerül a profi költözés?

Mi úgy gondoljuk, hogy a „most megoldjuk, az árat majd később megbeszéljük”-típusú tárgyalás nem elfogadható a mai világban. Egyszerűen komolytalan. A fuvarozásnak sajnos nagyon rossz híre van általánosságban, mert rengeteg a szélhámos, aki alacsony színvonalon, mellékes kiegészítőként adja el ezt a munkát. Éppen ezért érdemes különbséget tenni a cégek közt.

Vannak, akik komolyan, felelősségteljesen, hivatásszerűen végzik ezt a tevékenységet, és olyanok is akadnak, akik egy hét múlva már nem veszik fel a telefont – sajnos ez utóbbiból van több. Ezt fontos tudni, hiszen nagyok az árkülönbségek a piacon. Teljesen természetes, hogy az érdeklődők elbizonytalanodnak, és felteszik magukban a kérdést: vajon ki próbál meg ügyeskedni az árakkal, és ki a becsületes?

Ha biztosra akar menni, hogy korrekt ajánlatot kapott, azt tanácsoljuk mindenkinek, kérjen több cégtől árat, hiszen csak így alakulhat ki Önben egy reális érték az adott szolgáltatásért. Ami a Servitius csapatát illeti, mi azt tűztük ki célul, hogy maximálisan átlátható árstruktúrával szeretnénk dolgozni. Éppen ezért honlapunkon egészen részletes információkat, kalkulátorokat közlünk, nyilvánosan vállaljuk az árainkat.

Nincsenek rejtett költségek, velünk nem fog meglepődni a végső számla megérkeztekor. Kemény munkával építettük fel vállalkozásunkat, és a hozzánk fordulók pénzét is ennek megfelelően megbecsüljük. Amennyiben centre pontos árajánlatot szeretne kapni, készek vagyunk kidolgozni a legkedvezőbb verziót. Ennek érdekében arra kérjük, töltse ki ajánlatkérő űrlapunkat, amelyre hamarosan küldjük a választ!

Forduljon hozzánk, garantáltan túlszárnyaljuk az elvárásait!

Kollégáink abban az egészséges versenyszellemben állnak neki minden reggel a munkának, hogy ismét lenyűgözzük a hozzánk bizalommal forduló ügyfeleket. Mi nem arra hajtunk, hogy „legyünk túl ezen is”, hanem a tartós hírnév kiépítése a célunk. Erről tesznek tanúbizonyságot az elégedett ügyfelektől kapott visszajelzések is, amelyekből néhány olvasható honlapunkon.

Legyen szó bármilyen lehetetlennek tűnő feladatról /lomtalanítás, bútorszerelés, raktározás/, a Servitius csapata teljes körű, profi szolgáltatás végez. Tegyen bennünket próbára, hívja munkatársainkat most!

7 érv mellettünk, és 13 gyakori kérdés, amire szakmai választ adunk, segítve költöztetését KLIKK.

Költözés, miért mi? Valós érvek, olvassa el! Készenlét:Költöztetés plusz belföldi költöztetés, szállítás, tehertaxi percalapon könnyen számítható költséggel

07:00 - 17:00  +36/30 700 4007

07:00 - 17:00  +36/1 700 4077

Önnek nem a költöztetés a szakmája, nincs meglepő kérdés, bizalommal forduljon hozzánk. Értünk a szakmánkhoz, akkor is segítünk tanácsainkkal, ha végül nem minket választ.
Költöztetés - vigyázzunk gymásra!
Csapatunk egy részének márciusi üzenete, egy iskola költöztetésre indulás előtt. Az üzenet aktuális marad a járvány után is!

Ügyfélszolgálatunk 07:00 - 17:00 óra között elérhető! Servitius QR kód

* 6 órán belül választ kap!

Tudta?

Tudta, hogy a Servitius és Partnerei Transport Kft. a Heim Pál Gyermekkorház Fejlesztéséért Alapítvány kiemelt támogatója?

Természetesen ne ezért bízzon meg minket, hanem azért mert minőséget adunk kedvező díjszabással.

Ez már csak hab a tortán.

Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítvány logó

Call Now Button
Menü